Блог рефлексії по програмі intel 10
пятница, 12 апреля 2013 г.
Рефлексія.Модуль 10
Модуль№10 Дуже важливо приділяти багато уваги до підготовки документів.Сьогодні ми працювали в швидкому темпі, це мені сподобалось. Взяв собі на замітку створення шаблонів робіт для учнів з проблемами у навчанні.
Фасилітація - слово незвичне для вуха, але суть зрозуміла мені.
Дуже продуктивний день.
Працювали ми єдиною командою. Спільна робота нас з'єднала . Дякую всім учасникам тренінгу за співпрацю.
Дуже продуктивний день.
Працювали ми єдиною командою. Спільна робота нас з'єднала . Дякую всім учасникам тренінгу за співпрацю.
четверг, 11 апреля 2013 г.
Рефллексія. Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
По-перше, лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення відповідних умов для навчання зможуть покращити результати навчання.
Сьогодні створив форму оцінювання учнівського блогу, потім вніс корективи в план теми.
По-перше, лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення відповідних умов для навчання зможуть покращити результати навчання.
Сьогодні створив форму оцінювання учнівського блогу, потім вніс корективи в план теми.
среда, 10 апреля 2013 г.
Рефлексія. Модуль 8
Цей модуль допоміг мені ще раз усвідомити можливість роботи в малих групах/парах та важливість використання Інтернету при створенні проекту.
Корисно частіше бувати на місті своїх учнів :)) Самий цікавий момент - це об'єднання в групи,
гра в різноманітні ігри. Як розкривається кожний у цей час!!! Можна це застосовувати
постійно у себе на уроках.
гра в різноманітні ігри. Як розкривається кожний у цей час!!! Можна це застосовувати
постійно у себе на уроках.
вторник, 9 апреля 2013 г.
Рефлексія модуль 7
Основним запитанням тренінгу
Є варіанти ефективного використання
інформаційно-комунікаційних технологій для підтримки та оцінювання процесу
навчання учнів .Під час навчання були розглянуті основні принципи організації
та роботи в малих \парах при створені проектів.
понедельник, 8 апреля 2013 г.
Рефлексія. Модуль 6.
На даному тренінгові етапі обговорили проблеми безпеки учнів в Інтернеті та запланували, як будемо використовувати Інтернет для співпраці та спілкуванні при виконанні завдань проектів.
Виявив додаткові можливості для сумісної праці, з'ясував, як можна зробити більш цікавим і інтерактивним власний блог
суббота, 6 апреля 2013 г.
Рефлексія. Модуль 5
Цей модуль допоміг мені
поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у
процес навчання моїх учнів, а саме: як шукати потрібну інформацію на сайтах, як
оцінювати та використовувати Інтернет-ресурси, як зберігати інформацію.
Також я з’ясував шляхи використання Інтернету для проведення досліджень та ознайомився
із законом про авторське право. Ще з'ясував, яким чином потрібно здійснювати початкове оцінювання учнів.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)