пятница, 12 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 11



Модуль№11Тренінг закінчено і це можливість застосувати свої знання на практиці. 

Я вважаю, що проектні технології - це дуже плідна, творча робота.

 Цей тренінг відкрив нові шляхи удосконалення. 

Я вважаю, що моїм учням дуже сподобається створення учнівського блогів  для спілкування, а також робота при створенні проектів з використанням інтернет-ресурсів.

 Бажаю всім творчої наснаги, нових досягнень!

Рефлексія.Модуль 10

 Модуль№10 Дуже важливо приділяти багато уваги до підготовки документів.Сьогодні ми працювали в швидкому темпі, це мені сподобалось. Взяв собі на замітку створення шаблонів робіт для учнів з проблемами у навчанні.
Фасилітація - слово незвичне для вуха, але суть зрозуміла мені.
Дуже продуктивний день.
Працювали ми єдиною командою. Спільна робота нас з'єднала . Дякую всім учасникам тренінгу за співпрацю.

четверг, 11 апреля 2013 г.

Рефллексія. Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. 
По-перше, лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення відповідних умов для навчання зможуть покращити результати навчання.
Сьогодні створив форму оцінювання учнівського блогу, потім вніс корективи в план теми.

среда, 10 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 8

Цей модуль допоміг мені ще раз усвідомити можливість роботи в малих групах/парах та важливість використання Інтернету при створенні проекту.

Корисно частіше бувати на місті своїх учнів :)) Самий цікавий момент - це об'єднання в групи,
гра в різноманітні ігри. Як розкривається кожний у цей час!!! Можна це застосовувати
 постійно у себе на уроках.

вторник, 9 апреля 2013 г.

Рефлексія модуль 7


Основним запитанням  тренінгу 
Є  варіанти ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів .Під час навчання були розглянуті основні принципи організації та роботи в малих \парах при створені проектів.

понедельник, 8 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 6.


На даному тренінгові етапі  обговорили проблеми безпеки учнів в Інтернеті та запланували, як будемо використовувати Інтернет для співпраці та спілкуванні при виконанні завдань проектів. 
Виявив додаткові можливості для сумісної праці, з'ясував, як можна зробити більш цікавим і інтерактивним власний блог

суббота, 6 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: як шукати потрібну інформацію на сайтах, як оцінювати та використовувати Інтернет-ресурси, як зберігати інформацію. Також я з’ясував шляхи використання Інтернету для проведення досліджень та ознайомився із законом про авторське право. Ще з'ясував, яким чином потрібно здійснювати початкове оцінювання учнів.